Sama virsi jatkuu, kiirutta pitelee... Viikolloppuna mää olin töisä, ja vaikkei sinänsä mittään ihmeellistä eres tapahtunu ni mulla oli sik kivvaa! Taas ollu vissiin liiam pitkä tauko välisä, ko nin viihryin :-) Aika hiljasta kyl oli, varsinki perjantaina. Vissiin kaikki vartoo jo vappua ja säästelee sinne remuamistans. Saas nährä kuim mun käy, ko nyn näyttää ettei mulla olis lainka sillon töitä! Mää kyl kamalasti koitan saara jonku vuaron, ei kai sitä eres ossaa olla vappaalla, ko vuasi kauret on ollu kaikki juhlapäivät töisä! Ja mialummin oonki töisä, menneen nin joutusasti nin joulut ko juhannuksekki ;-D Vissiin jos olis mukuloita ni olis eri ääni kellosa, mut ny en ossaa oikein noita juhlia nin pittää ihmeellisinä. Ja jos sitä örveltämistä kaipaa, nin mää voin sen kaljani juara vaikka tavallisena tiistaiehtoonaki. Maistuu ihan samalle, jollei jopa paremmalle ;-)

No tänäpä mää olin kuuntelemasa tosa ehtoolla semmosta ihottumaluentoo, ja miälenkiintosta se vaan oliki! Siä semmone rohva jutteli noista piolokisista lääkkeistä, ko ny on tullu ton psorin hoitoon. Puhu se paljo muutaki asiaa, oikeim mukavan olonen tyyppi. Ja saim mää ihan uuttaki tiatoo, oikein hyäryllistäki, ittelleni. Ko vaan jaksas tota ainasta rasvaamista... Mää nin orotan kessää ja aurinkoo, sis se taas vähä helpottaa!