Keli on siis kostee, kaikki vaattekki takertuu ihhoon kiini ja tukka söhöttää joka suuntaan ja ellää ihan ommaa elämääns! Mulla ko toi kuantalo on semmonen luannonkihartuva, vaikkei se mikkään käkkärä ookka, ja sik ko on tämmönen ilma ni mulle tullee semmoset Pelle Hermanni -kikkarat molemmin pualin päätä! Torella tyylikästä... Ja niitähän ei sim mikkään oikase, ne mennee ihan just ninko ne itte tykkää. Mää oon jo vuasia sitten luavuttanu :D Ja eihän ne kuvalla kelillä sillai mee, et tää on vaan tämmönen väliaikanen onkelma, onneks.

Asiasta toiseen, onks kukkaa syäny Ingmanin kahveejukurttia? Mä oon ihan ihastunu siihen, vaikkem mää eres jua kahveeta! Mää oon nykki hamstrannu sitä monta purkkia jääkaappiin, töitten jälkeen mukava syärä semmonen jääkylmänä, virkistää kummasti. On se appelsiininmakunenki hyvvää, mut kyl toi kahvee viä voiton. Taas meni yks purkki...