Voi mahroton tätä elämää! Mää oon nys sis saanu sem mun opparini vallav valmiiks, viä en kumminka tulostanu pihalle. Kattos ko mää pirän nyv vähä lommaa! Tää nykyajan teknolokia ko mahrollistaa tämänki, että mää täsä junasa matkustaisa istuj ja kirjottelen. Oom meinaan menosa pikavisiitille tonne eteläisen Suamen suuntaan, nyj just vartoon Oulusa että tää lähtis liikkeelle tää vehje.

 

Joo, nin mää oon nys sim menosa ja muutamam päivän mää tosa sik kerkeen lommaileen, ko ens perjantaina tarttee päiväsnäöllä olla takasi kotokulmilla. Meinasin kumminki, et lähren ko sain sen oppariv valmiiks, ja si ei taas tiäkkä koska pääsee seuraavan kerran lähtemään mihenkä ko sesonki alkaa kunnolla. Voi olla vappaat aika vähisä, mää luulen…

 

Mittään sen kummosempia kuulumisia mulla ei kai ook, ko tosiaan aika om menny konneella istuisa ja kirjotttaisa tai sim mää oon ollu töisä. On se vaan kommeeta, ko nyv voi sitte keskittyä ihav vaan sihen tyäntekkoon oikein urakalla :-D Kyl mää oikein tosi sitä vartoon, ko tuntuu ettei täsä opiskellesa kamalasti oo sik kumminka voinu sihen tyähön keskittyä. Nyv voi, ko paperit pitäs olla tosta koulusta sitte 19. joulukuuta käresä! Om mar se hianoo, konnei tartte tasapainoilla tyäj ja kouluv välisä, ko aina on sij jompikumpi kärsiny. Vaikka kyl mää nys sij jo oon tiätysti vähä suunnitellu jatko-opintojaki ;-D Ne nyj jääkön kumminki viä tulevaisuutee.