Mää meinaan näin kamalaa kärmespainajaista, semmosia mustia kärmeksiä tuli mun sänkyyni ja kolme niistä sip puri mua ja jalka turpos kamalaks! Sim mää viä siinä unesani aattelin, et täsä se nys si nähtiin ko mää mukulana näin semmosia kärmespainajaisia, et ei ollu turhaa pelottelua ne ko tällai kävi! No sim mää heräsin, olin nukahtanu telkkari päällä ja siältä tuli uutisia ja setä sano hyvvää iltaa. Mää siinä miätin maatesani, et herra isä ko mää oon ollu väsyny, et ehtooseen asti oon maannu! No tajusim mää si melkein heti, et se oliki paikallisuutisten uusinta eilisehtoolta :D Mut vähä aikaa meni ennen ko sain itteni tavallisseen kuasiin, ko herätys oli nin erikoine!

Pyykkiä mää oon nys si pessy, vaikka pihalle en saakka niitä ny kuivuun ko vettä tullee vähäv väliä. Meinasin tästä lähtee käymään kauppareisusa, tarttee hommata joku puukonterotin. Itte en kyl ossaa semmosella terottimella enkä puikolla terottaa, mut kaim mää löyrän jonku uusavuttomuus -mallin ;-) Tosin ei oo mittään hajua mitä nes semmoset sim maksaa, et saas nährä kuim mun käy. Viä ko keksis mitä ruakaa tekis tälle päivälle...