Monta päivää täsä jo meniki, etten saanu mittään tänne aikaseks! Töisä tiätysti olin sunnuntainki, sim mää pääsin ehtoolla vapaalle ja kävin kotona mutkan ja lährin takasi. Tarkotus oli siis käyrä yhrellä kaljalla, ja tullaa kottiin saunoon mut yllättäin se ei sim mennykkä ihan ninko mää olin suunnitellu. Mää istuin tyytyväisenä tiskillä just korkattu kalja nokan eresä, ko tyäkaveri pyysi et jos viä tulisin töihin, ko tullee 70 pelkialaista talloon, ja niille on luvattu et paari on auki. No tiätysti mää suastuin, ei kai sitä ny tyäkaveria pullaan jätetä. Kalja jäi si siihen, ja mää menin vaihtaan kamppeet. Olin si tappiin asti töisä, töitten jälkeen käytiin pitsalla tyäkaverin kans, ja mentiin krymppään Juhannus ja se mun juamaton kaljani paikallisseen yäkerhotyyppiseen ratkasuun. No siinä tuli si juatua toinenki ko halvalla sai, ja si tuli muitaki tyäkavereita siihen eikä siittä si sen enempää... Ai joo, ja ne pelkialaiset. Niitä tuli vissiin kymmenkunta käymään, et se siittä si.

No eilen oli si vappaa, ja mää kävin vähä soppailemasa alennusten alkamisen kunniaks. Saaliiks sain pairan ja housut, tarpeeseen tulivat! Viä tarttis varkut jostain saara, mut en taira tännään jaksaa lähtee ettimään. Kamala homma semmosesa, ja sik ko löytää sopivat ni ne ei kumminka ookka mittään aletuatteita... Mun tuurilla ainaka.

Tännään mää oonki si soppaillu vaan täälä kotona, tein mustikkasoppaa ko siittä nin tykkään :D Ja pessy pyykkiä... Kuin sitä aina tulleeki nin paljo, mut silti sillai ettei kone tuu kumminka täyteen? Raivostuttavaa, ko sij joutuu aina pesseen vaijjaita konneellisia...