Kirjotettaan tää nys si kahteen kertaan, ko ekalla kerralla onnistuin sen tekstin johonki hävittämmään... Mihin liä meni, mut mää koitan ny saaran tän julkastua kans :D

Kelit on si parantunu jumalattomasti, aurinko on paistaa porottanu koko päivän, ja mää oon ottanu ihottumakylpyjä naapureitten iloks tai kauhistukseks ;) Mää meen ehtooks töihin, ja toivottavasti siä olis terassi täynä janosia aurinkon palvojia. Sim mulla onki vappaata monta päivää, ni passsaa tänäpä kyl karata kontit kopisten!

Mää oon tosta sukuhommasta ny ihan vauhkoontunu, eilen ehtoollaki meni pitkälti yli pualenyän täsä konneella, ko aina löysin jottain uusia juttuja tosta luavutetusta Karjalasta. Mun oli toinen mummuni siältä kotosin, ja jostain syystä mua on alkanu nää asiat kamalasti kiinnostammaan, vissiin tullu vanhaks tai jottain :D Jos siis kiinnostaa Korpiselän asiat, piipahra täälä.

Ja sim mun tarttee avautua niistä lehristä... Satkari tullee aina jos tullee, ja palautetta on pantu itte sinne Satakunnan Kansalle, ja Suamen Postille sik kans. Ilman mittään isompaa parannusta... Kovin on vaikeeta näemmä yhren lehren saaminen. Ja siv viä tähän kruunuks, paikallinen ilmaisjakelulehti on nys si jättäny tulemati kahren viime numeron osalta... No mää tiätysi panemaan palautetta, ja mittään vastausta en oo saanu! Paninki siihen toiseen palautteeseen, et voisivat vastata vai lukkeeks näitä ylipäätäns kukkaan. Ko mum miälestäni ihan vastausta orottava selkee kysymys oli siinä ensimäisesäki, et olis kohteliasta panna jottain viästiä tulleen, mut ei. Nin raivostuttaa tommone pelin pito! Ko tehrään jottain, ni tehrään sik kunnolla kans, taikka ollaan si reilusti vallan tekemäti! Mitä semmosta lehtee si tekevät, jossei sitä jaeta kalenterin mukkaan?? Siä nimittäin on siä lehren nettisivuilla oikein kalenteri misä on ilmestymispäivät ja kaikki, ni vois ne sil laahta munki looraani sen lehren! Ei tää nys sentään mun käsittääkseni mittään periveriaaka oo, tää mun asujaimistoni meinaan...

Ei vissiin paranis meikäläisen mittään lehtiä lukkee eikä tillailla, ko ei se näytä oikein menevän putkeen... Mittään muuta tuu ko paha miäli.