Eilene ehtoo ja yä meni töisä, ja nym mää makasin si oikeen ajan kansa. Ny tuntuuki siv vähä pöheliltä, ko om menny maate vasta aamulla ja herrää keskellä päivää. Mää si otin tosa vähä ihottumakylpyjä ja oon lukenu, ko meinasin etten ennen töitä sen kummemmi tee mittään. Kaupasa tarttis käyrä, mut mää tairan siirtään sen huamiseen ko oon aamutuurisa, ja voin mennä si töitten jälkeen. Aurinko paistaa oikein lämpymästi, ja mää meen ehtooseen töihin. Taitaa olla kiiruista, ko lomalaiset nauttii terassilla virvokkeitans ;-)

Mää oon kyl kamalan huano tekkeen mittään ennen tota ehtoovuaroo. Ko jollain laila mää siv vaan orotan sitä töitten alkamista, enkä saa mittään tehtyä. Ja sim mää meinaan, et ko töisä saa juasta hiki pääsä, ni tarttee säästää voimat sitä vasten si. Katteellisena vaan kuuntelen ko jokku puhhuu mitä kaikkee ne on tehny ennen töitä... Mistä liä si tämmönen tapa tullu? Kyl mää voisin si yällä jottain tehrä, mut tee siinä nys si jottain ko naapurikki häiriintyy jos jonku suursiivouksen vaikka alottas puali neljän jälkeen :D Ne mahtaa jo ny ihmetellä, ko mää käyn saunasa millon keskellä päivää ja millon aamuyästi :-D Mää oon siittä joskus kavereitten kans puhunukki, semmostem meinaa jokka tekkee ittekki vuarotyätä, et sitä ov varmaan vaikee semmosen tajuta ko tekkee sammaa päivävuaroo aina, et kuin erilaista tää yäkukkumine o. Ja sitä ko töitä tehrään pääasiasa siv viä viikolloppusi, et vappaat on siv viikolla joskus ja iham millai sattuu. Mää kyl tykkään tehrä tällai, ko oon aina ollu semmone yävalvoja, aamut onki siv vähä vaikeempia... Nykki mulla si on huamena aamuvuaro, saas nährä si kuim mää saan itteni sänkystä ylös. Taikka kyl mää itteni ylös saan, ko pakko kerran o, mut kyl se aina vähä semmosta hirasta tuppaa olemaan aamutuimaan, ninko tutut vissiin jo tiätääki :-D