Matami pani mulle tämmäsen! Kiitos vaan kamalasti Matami, mää oon ihan otettu ko tämmösen saan, kelpaa täsä nys si taas kirjotella :D

810207.jpg

Tää on siis kunniamaininta, joka mun nys si tarttis panna etteempäin... Taitaa olla jo kaikki tän saanee, joten mää teenki sillai, et annan tän maininnan kaikille niille ko tätä lukkee ;-) Erityismainintana Oidelle ja Caritalle, sekä kohta synttäreitäns viättävälle Marjaanalle, vuasia jatkuneesta ystävyyrestä! Pankaas teki jottain kuulumisia ittestänne, mahratteks ennää lukkeekka tätä lainka?

Tänäpä mää oon si ahkeroinu, ko saan sen viikolloppuviaraan. Oon siivoillu, leiponu, tehny vähä pyäräremonttia ja nauttinu kommeesta kelistäki vähä! Uimaan en tänäpänä taira ehtiä, jossen sim mee yäuinnille ennen saunaa ;-) Huamena se Terhi si tullee, ja mää luulen et loki jääki siv vähemmälle päivittelylle koko viikollopun ajaks. Sikäli ko joku kaipaa, nin tiärätte ettei mittään hättää oo konnei näy ämmää missään!

Mut täsä on kuva siittä mun tekeleestäni, tein tommosen mustikkatortun huamista varten. Kuva ov vähä ihmeellisev värine, mut näkkee siittä kumminki mimmone leipomus täälä valmistu! ja huamena tiätää onks makuki kohrallans...

810234.jpg

Panin semmosen kermaviilli-muna-sokeri sörsselin mustikoitten kans tohom päälle. Olis varmaan tarttenu panna vähä pernajauhoja, ko noi oli pakastem mustikoita, nin vähä nes sil levis. Mut ei kai se makkuun mittään tee! Ja pohja on ihan perusmurotaikina, ei mittään sen kummempia kommervenkkejä ;-) Ja äkkiä sen tekasee, voi piänesä kiiruusaki tommosen tehrä. Vähä tekis miäli jo maistaa... Pirän itteni kumminki kurisa ja vartoon huamiseen, saa siv viaras alottaa piirakan!