Mulla oli tännään lyhyt päivä, sain makkailla myähäseen ja pääsin ajoisa kottiin! Tosa miätiskelin sik ko kerranki aikaa oli vähä vaan olemisseen, et kyl mulla si on hyvä tyäpaikka. Mää tykkään oikein vaan si jumalattomasti tosta tyästäni ylipäätäns, mut sik kans niistä tyäkavereistani jokka tiätty vaikuttaa kamalasti siihen mimmosta töisä on. Meinaan jos ne on perseestä, ni si ei kyl jaksa mittään eikä viihry siä tyämaallans. Mut nyk kyl on käyny tuuri meikäplikalla!

Tännään siä ei ihmeitä tapahtunu, mitä ny sössein yhren kosmon... Mää panin sen ihan väärään klassiin, vaikka olin just kaks sekunttia sitä ennen viä puhunu sen asiakkaan kans niistä klaseista. Vissiin lämpö pehmittäny pään, mut eipä ollu iso moka ja naurulla selvis siittäki :D Em mää kyl viäkä ymmärrä mitä vasten mää sen siihen väärään klassiin panin, ev vissiin siv vaan aatellu...

Mut sin noi mun seinänaapurit... Ne on ominu mun takapihan! Perskeles mää niille kohta näytän mistä se kana kussee! Tosa ne pasteeraa mun tontillani ninko omallans, ja kohta mulla napsahtaa... Mää kävin ihan vaan pirruuttani puhumasa puhelimmeenki pihalla, sen takia vaan et näkevät kyl määki täälä oon, ja vois sev verran miättiä ettei ny ihan tartte toisen akkunan alle tulla ihmettelleen, vai mitä miältä ootte??