Kyl mun passas vaan lommaa pittää ja viarastella, ko täälä oli tämmänen yllätys orottamasa! Minz on muistanu mua ja viä nin kamalan hianosti mua kehu, et mää tiä millai päin mää täsä si olisin. No otettu oon kumminki, ko joku eres viittii näitä lukkee!

824002.jpg

Tarkotus tiätysi om panna tää awardi etteempäin, ja mää annanki sen  Akalle. Nin hianosti kirjottaa murteella, ja runojaki viä, ettei voi ko ihhailla! On se hianoo lukkee, ko jokku ossaa ne sanas asettaa sillai nätisti ja ihan omalla laillans.

Ja siv vähä kuulumisia :-D Kyläreisu meni hyvin, ainaki mum pualeltani! Nin kamalan hauskaa meitillä oli, et maha ov viäki kippee! Kyl tuli taas oikein poristua päivät ja yät, ja käytiim me si tiätysti vähä tota yäelämääki kattomasa. Mittää miähiä me ei ponkattu, mut hyvim me pärjättiin ihan kahrestaanki ;-) Et Terhille kiitoksia, ja paan nys sit taas tullen, kos kerkeet!

Si tänäpänä mää kävin parturisa, ja ny onki si ihan uusi luukki! Viä ko mää opin itte panneen tän yhtä nätisti ko se parturi, ni hyvä olis! Mää ko oon vähä laiska ylipäätäns itteni tälläämisesä. Meikkiä mää en paa koskaan, ko en oikein ossaakka, ja tukkaki yleens jää ilman isompaa huamioo. Nys sit tarttee opetella käyttään sihenki vähä enempi aikaa... Hyvin se kyl mua opasti, se plikka siä parturisa, ja muutenki oli oikeim mukava. Eikä mikkään kamalan kallis, vaikka ihan uuteen uskoon ton kuantalon paniki!